Про це заявив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко.

«Дуже великі проблеми. Вони пов’язані з дефіцитом тяги. Тобто, немає локомотивів. І це та сама проблема, яка була ще 4 роки тому з вагонами, коли не можна було мати приватні вагони, це тільки повинні були державні, дефіцит яких був великий», - розповів Козаченко.

На його думку, якщо зараз УЗ ухвалить рішення про списання понад 50 тисяч залізничних вагонів за віком, це призведе до великих проблем на ринку перевезень, адже закупити таку ж кількість нових вагонів на заміну списаним коштів у компанії немає. Експерт вважає, що виходом з ситуації має бути допуск приватної тяги на залізницю, що створить конкуренцію на ринку перевезень та підвищить ефективність роботи залізниці.

«На жаль, категорично відмовляється Укрзалізниця дозволити мати приватну тягу», - констатував Козаченко.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак заявив, що ініціатива Мінінфраструктури про списання залізничних вагонів за віком – це диверсія проти вітчизняної економіки та промисловості, оскільки одночасно виведуть з експлуатації понад 50 тисяч вагонів. За підрахунками експертів, через колапс на ринку перевезень втрати економіки сягнуть 2 млрд доларів щорічно.

Популярні новини зараз
Головне за 20 липня: скасування субсидій, різке здорожчання хліба, спека 50 градусів та винні буряти у путіна В Україні різко дорожчає хліб, вершкове масло та пісне: свіжі ціни на базові продукти Як ТЦК можуть оштрафувати українців, які не мають ні житла, ні грошей: покарання знайдеться Українцям допоможуть з оплатою комуналки – гроші платитимуть щомісяця, але є умова
Показати ще

Водночас екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад Укрзалізниці потрібно, але в першу чергу необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень.