Про це він розповів у програмі Петра Охотіна Tiger news.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГість програми розповідає, що Пархомівка – це село в Харківській області, де проживає тисяча людей. Але він додає, що 70 років тому один вчитель зі своїми учнями зібрав там колекцію з 7 тисяч картин, яку, тим не менш, після його смерті ніхто вже не поновлював. І зараз, зазначає Давидюк, вони збираються зробити проєкт у цьому селі. «Хочемо за допомогою мистецтва забрендити територію, показати, що арт і взагалі віртуальні активи можуть розвивати Україну та українські регіони», - пояснює він.
Політолог акцентує на тому, що в цій сільській колекції є такі шедеври, як Малевич, Кандинський, Пікассо тощо. «Ми кажемо: «Це супер-актив, який є на вашій території». А люди нам кажуть: «Ні, цукровий завод, він нас врятує», - розповідає він. Тим не менш, Давидюк вказує на різницю в ціні: цукровий завод – це щонайбільше 2 мільйони доларів, а навіть найгірше полотно Малевича – як мінімум 12 мільйонів доларів у Лондоні, а то й цілі 40 мільйонів. Тобто, констатує він, йдеться про різницю у 20 разів.
За словами експерта, мешканці Пархомівки отримали пропозицію створити бренд навколо свого села, популяризувати музей, заохотити бізнес, що призведе до зміни інфраструктури. «Але нам покрутили біля виска. А потім, коли приїхали крани й почали прокладати нову дорогу, нам відповіли: «Ми завжди казали, що музей – це історія, яка може змінити наше село», - розповідає Давидюк.
Отже, підсумовує політолог, вони вирішили зробити з Пархомівки приклад і для інших міст та сіл: кожне з них має історію, з якої можна зробити конкурентну перевагу.
Як повідомляв Знай.ua, Корчевський розповів, як бізнес-ангели та венчурні фонди можуть допомагати стартапам.
Також Знай.ua писав про те, що Комендо пояснив, що передбачають екосистемні проєкти.