Про це він сказав у програмі «Культ Особистості» з Русланом Бізяєвим.

За словами експерта, система охорони здоров’я має свою специфіку, це не теплоенерго, який можна контролювати та оцінювати роботу, приклавши руку до батареї. Зокрема пацієнт, каже він, аж ніяк не може оцінити якість наданої йому медичної послуги. Якименко підкреслює, що ключовою одиницею та суб’єктом якості медичної послуги є сам медик. «Тільки колега по роботі може взяти за руку колегу і сказати, що так робити не можна», - пояснює він.

Натомість зараз, розповідає медексперт, Україна перетворює лікарні на суб’єкти ринку і збирається передати їх у приватні руки. «Система охорони здоров’я — це медичний бізнес», - підкреслює Якименко. Він додає, що в такому разі без морально-етичної складової немає жодних гарантій якості медичних послуг. До того ж, каже гість програми, у цьому вже переконуються і самі люди – платність медицини не означає її якість.

Він пояснює, що доступність та якість послуги – різні речі, особливо в ситуації монополіста, якого ніхто і ніяк не контролює. «Ми можемо зробити з закладів охорони здоров’я додаткові центри по витягуванню грошей з населення…», - міркує Якименко. У такому разі, додає медексперт, пацієнти дорого заплатять, їм будуть посміхатися, але якість послуги – інше питання. На його думку, зараз в Україні тільки погіршиться якість медичних послуг, тим паче, що етичного вибору чи соціальних інституцій, на які можна б було спертися, немає.

Популярні новини зараз
"Кухар" путіна пригожин визнав, що ППК "Вагнер" створено спеціально для війни в Україні ще 2014 року Як закупити дрова перед опалювальним сезоном: спрощена процедура для українців Загальна мобілізація в Україні: які види повiсток існують, і чи означають вони негайне відправлення на фронт Смачна домашня настоянка з калини на спирті: найшвидший рецепт корисного напою
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Якименко розповів про ефективність колективного імунітету.

Також Знай.ua писав про те, що Подорожній нагадав про усю серйозність пандемій через призму історичного досвіду.