Про це він розповів у програмі Яніки Мерило «Суб'єктивно з Янікою Мерило».

«Думаю, що протягом найближчих кількох років високий рівень цін на енергоносії забезпечений, з різних причин. Але більш-менш тема буде вирішена, коли буде достатньо виробничих потужностей. У Європі це пов'язано з тим, що потрібно замінити керовані фасильні потужності на керовані зелені потужності – джерела енергії, що відновлюються», - говорить він.

Окрема тема, яка може бути цікавою, і навіть стане нішею, зокрема для України – це розвиток атомної енергетики, зазначає експерт.

«Атомна енергетика дозволяє воєдино звести два елементи: «зеленість» енергетичного виробництва та його сталість і керованість. Це якраз і є темою для Європи. А у світі в цілому це пов'язано з тим, що економіка продовжує швидко розвиватися, особливо в Азії, і продовжуватиме там розвиватися. Це означає, що зростатиме споживання енергетичних ресурсів, зокрема й старих фасильних. Значить, ціни лізтимуть вгору, а це підштовхує остаточну ціну на енергію скрізь, у всьому світі, як зараз і відбувається», - зазначає Райво Варе.

Поки що багато країн не змогли знайти спосіб керувати цим процесом і будувати довгострокову стратегію.

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

«Тим більше, що основна маса енергетичних потужностей, що в Україні, що в Європі, що в США, заснована в основному на фасильному паливі, відноситься до 70-80 років. Вона починає виробляти свій ресурс. Це означає, що потрібно нові енергетичні потужності, які вже насамперед відновлюються, ставити у швидких темпах», - робить висновок він.

Як повідомляв Знай.ua, Олег Семінський спростував міф про дешеву собівартість українського газу

Також Знай.ua писав, що Павло Штутман побоюється незворотних втрат у машинобудуванні України, якщо уряд не втрутиться.