Про це він розповів у програмі Юрія Романенка «Романенко. Бесіди».

Як пояснює гість програми, протягом останніх років через пандемію та карантинні обмеження значно змінився спосіб життя людей, а відтак і попит на певні види товарів. Зокрема, каже він, йдеться про те, те, що потрібне для довгого перебування вдома. «Сильно зріс попит на меблі та різні товари для ремонту будинку», - констатує Дмитро Некрасов.

Так само, додає експерт, люди почали відмовлятися від громадського транспорту на користь індивідуального. Водночас він вказує на те, що це не є пряма масова мотивація, але все ж таки ці зміни присутні. «Ти став сидіти вдома, і тобі потрібен більше телевізор, тарілки – тобто те, що раніше не потрібно було. Це все тимчасові локальні попити, але масова зміна у способі життя людей потребує певних капітальних витрат», - розповідає він.

Отже, підсумовує Дмитро Некрасов, після початку пандемії справді відбулися певні зміни у структурі попиту і вони змістилися у несподівані сфери. Тим не менш, підкреслює гість програми, такий ефект буде тимчасовим, але карантинні обмеження зачепили всіх людей і, відповідно, тенденції зі зміною попиту виявилися значними.

Популярні новини зараз
Дистанційка з вересня: як буде проходити навчальний рік Вашу картку ПриватБанку можуть "заблокувати": що потрібно знати всім клієнтам Штраф на польському кордоні: українку покарали за документ Пенсії за новими правилами: кожен українець отримає виплати
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Некрасов розповів, як Японії вдається при активній емісії грошей уникнути інфляції.

Також Знай.ua писав про те, що Некрасов розповів, у яких країнах зараз відбувається дефляція.