Про це він розповів у програмі Юрія Романенка «Романенко. Бесіди».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк пояснює гість програми, протягом останніх років через пандемію та карантинні обмеження значно змінився спосіб життя людей, а відтак і попит на певні види товарів. Зокрема, каже він, йдеться про те, те, що потрібне для довгого перебування вдома. «Сильно зріс попит на меблі та різні товари для ремонту будинку», - констатує Дмитро Некрасов.
Так само, додає експерт, люди почали відмовлятися від громадського транспорту на користь індивідуального. Водночас він вказує на те, що це не є пряма масова мотивація, але все ж таки ці зміни присутні. «Ти став сидіти вдома, і тобі потрібен більше телевізор, тарілки – тобто те, що раніше не потрібно було. Це все тимчасові локальні попити, але масова зміна у способі життя людей потребує певних капітальних витрат», - розповідає він.
Отже, підсумовує Дмитро Некрасов, після початку пандемії справді відбулися певні зміни у структурі попиту і вони змістилися у несподівані сфери. Тим не менш, підкреслює гість програми, такий ефект буде тимчасовим, але карантинні обмеження зачепили всіх людей і, відповідно, тенденції зі зміною попиту виявилися значними.
Як повідомляв Знай.ua, Некрасов розповів, як Японії вдається при активній емісії грошей уникнути інфляції.
Також Знай.ua писав про те, що Некрасов розповів, у яких країнах зараз відбувається дефляція.