Що відбувалося за лаштунками народження нових політичних зірок та виборів? Про це на “Конституційній кухні” з її автором і ведучим Геннадієм Друзенком спілкується український політтехнолог, фахівець із маркетингу та реклами, виборчих і політичних технологій Сергій Гайдай.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВін зізнається, що прийшов у політтехнології як людина, необізнана в політиці.
«Мені дуже подобалося слово «суспільствознавство». Був у Радянському союзі такий предмет, але по-справжньому його не вчили. І я його освоював уже на практиці, займаючись політичним інжинірингом. Інженер – це людина, в якій зійшлося два вміння: проєктувати і цей проєкт втілювати. Інженери будували залізниці, соціальні інженери будують суспільство», - каже він.
Спочатку майбутній політтехнолог був рекламістом із розумінням, що реклама – один із параметрів маркетингу.
«Маркетинг – це діяльність, яка створює попит на щось. На людину, на ідею, на партію, на товар, на послугу – на будь-що. У рекламі головне завдання – зрозуміти, про що послуга чи товар, і придумати, накреативити таку комунікацію, щоб покупці зацікавились і швидко зрозуміли, чому це треба купувати. Відтак я думав, що всі, хто займається політикою, знають, чому вони туди йдуть. Тому мені потрібно було придумати тільки, як донести це до виборців», - каже гість програми.
Одна з перших кампаній просувала політика на прізвище Бакай, людину доволі заможну.
«Питання було: а що ви принесли Житомиру? І я думав, чи погано, що він заасфальтує в місті декілька вулиць та замінить автомобільний парк «швидких допомог»? Компанія називалась «Буде краще». Ці слова були написані на всіх автівках, які він дарував. Він міг собі дозволити влаштувати концерт і запросити Христину Орбакайте. На афіші було написано: орБАКАЙте, - розповідає Гайдай.
Нагадаємо, регуляторна політика останніх двох років віддаляла Україну від інтеграції з ЄС – нардеп.
Раніше Знай.uа розповів про головну проблему Конституції України.